Γενικές πληροφορίες εγγύησης καλής λειτουργίας προϊόντων
– Όλα τα προϊόντα του ηλεκτρονικού καταστήματος (εκτός από τα αναλώσιμα) έχουν εγγύηση καλής λειτουργίας έως και 3 χρόνια, σχετικά με το service ή αντικατάσταση αυτών διενεργείται από την αντιπροσωπεία. Τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον πελάτη μέχρι την έδρα της αντιπροσωπείας.
- Οι μπαταρίες και οι φορτιστές δεν έχουν εγγύηση!
- Τα έξοδα αποστολής και επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Επιστροφή – Πολιτική Υπαναχώρησης
Η υπαναχώρηση είναι το δικαίωμα σύμφωνα με το οποίο ο καταναλωτής έχει στη διάθεσή του προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε, για οποιονδήποτε λόγο, ακόμα και αναίτια, και να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, τα χρήματα καταβάλλονται με τον ίδιο τρόπο που κατετέθησαν.
Απαραίτητες προϋποθέσεις
Απαραίτητες προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι:
-Nα μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν
-Nα μην έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλα ταμπελάκια ή σημάνσεις (π.χ. αυτοκόλλητα, σήμανση μάρκας κλπ) που έχουν επάνω τους τα προϊόντα.
-Θα πρέπει όλα τα είδη να επιστραφούν στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν χωρίς φθορές, χωρίς κανένα ελάττωμα (με την επιφύλαξη της επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος), πλήρη και εντός της συσκευασίας τους (για τα είδη που παραλαμβάνονται σε ειδική συσκευασία -π.χ. εύθραυστα προϊόντα- θα πρέπει να επιστρέφονται εντός των ειδικών συσκευασιών τους)
-Θα πρέπει να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά
-Για τα είδη που περιλαμβάνουν ειδικότερη συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή και φθαρεί η συσκευασία τους
-Πριν την αποστολή θα πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικώς στο 2610 339073 ή στέλνοντας email στo info@nageatools.gr
Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, θα γίνει με τον ίδιο τρόπο όπως η αρχική πληρωμή. Σε περίπτωση αντικαταβολής θα πρέπει να μας δώσετε έναν τραπεζικό λογαριασμό (ΙΒΑΝ) ελληνικής τράπεζας.
Τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη εκτός της περιπτώσεως ελαττωματικού προϊόντος ή λάθους της εταιρείας μας όπου η επιστροφή γίνεται δεκτή εφόσον μας ειδοποιήσετε σε χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο των 5 εργάσιμων ημερών.
Διέυθυνση Επιστροφών
Όλες οι παραπάνω επιστροφές (εκτός αυτές των service) πρέπει να αποστέλονται στις αποθήκες της έδρας μας στην διεύθυνση:. NAGEA Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία
Χονδρικό και Λιανικό Εμπόριο Λυσίππου 1 τ.κ. 26334 Πάτρα
Επιστροφή λόγω επίκλησης ελαττώματος
Στην περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν που αγοράσατε γιατί θεωρείτε ότι έχει ελάττωμα, τηλεφωνήστε μας στο 2610 339073 ή στείλτε μας email στο info@nageatools.gr προκειμένου να γνωστοποιήσετε την περίπτωσή σας και να λάβετε όλες τις απαραίτητες και αναγκαίες κατευθύνσεις και πληροφορίες.
Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από εσάς, η εταιρεία μας επιφυλάσσεται ρητά για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς.
ΠΡΟΣΟΧΗ
– Σε περιπτώσεις όπου το προϊόν δεν λειτουργεί κατά την στιγμή της παραλαβής ή αυτό παρουσιάζει τεχνικό πρόβλημα, σας προτείνουμε να συμβουλευτείτε και την σχετική παράγραφο στην σελίδα Εγγυήσεις αναφορικά με τα Dead-On-Arrival (DOA) προϊόντα για όσες περιπτώσεις υπάρχει και προβλέπεται από τον κατασκευαστή συγκεκριμένη διαδικασία αντικατάστασης, η οποία αναφέρεται ως διαδικασία Dead-On-Arrival ή “DOA”
– Σε περίπτωση που το προϊόν σας εμφανίσει τεχνικό πρόβλημα και χρειάζεται επισκευή θα πρέπει να απευθυνθείτε στο αρμόδιο Service Center. Για περισσότερες πληροφορίες δείτε την σελίδα Εγγυήσεις.